sjuk

ja det va tag sen jag va här inne igen, kan säga att jag har haft det fullt upp på sitta tiden o plus att jag har vart trött efter jobbet. ja vad har hänt sen sist det vanliga jobbat, jobbat men fan vad jag trivs på jobbet skit roliga arbetskamrater kan säga två av dom. de har lite sjuka skämt o ja vem har inte det jag kanske är lite värre haha.

sen har jag vart hos läkare jag säger inte än så länge jag kommer berätta mer sen varför jag har vart där, o tagit massa prover suck fan tanten fick ta två stick prover fan det gjorde ont o blå är jag, jaja jag vet jag som är tattuerad bör inte va nål rädd men det är fan inte samma sak tycker jag iaf.

men nu ligger jag hemma o är sjuk inte kul hostar som bara den o snorar hela tiden fy fan för att va sjuk. men hoppas att det blir bra tills nästa vecka o att mikaela håller sig frisk hoppas som sakt så man kan lämna e-tuna ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0