jobbat två veckor nu

jaha nu har man jobbat i två veckor på ärla, hälllberga o kjula skola som vaktmästre, det har vart jobbigt de här två första veckorna eftersom men är inte van o kliva upp halv sex på mornarna ler. denna vecka har jag vart mest i kjula gillar arbets kamraterna dom är lite aning roliga haha.

ja föra helgen va vi oss min mamma o hälsa på, o det behövdes fan vad jag är less på e-tuna händer inte så mycket. o sen är det så typiskt att helgen går så fort för fort när man har roligt. vi va på kopparbergs marknaden i föra lördagen blev inte så mycket köp en kasse med mat bröd o lite ficka börd ler. sen på söndag kom min moster på besök eller hon skulle överaska min mamma ler så ja det var väl kul inte för jag är så försjust i min släckt som bor i stockholm ler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0