längtar till den 1/12

fan vad jag längtar till första desember ni vet ju föra inlägget så skulle jag berätta en sak o nu kommer jag göra det. för att det det har gått 15 veckor jag behöver inte va lika orolig. jo den första desember ska jag på ultraljud jepp det är sant jag är med barn jipppi säger jag, jag ska bli mamma ler kan inte bli bättre. längtar ditt vill att det ska va på måndag redan men jag får vänta i två veckor till.
det är så himla skönt o veta att man har passerat de här 12 veckorna o slippa va orolig att man kan få missfall jag tycker synd de som får det. ne nu ska jag gå äta lite.









Kommentarer
Postat av: jesa

Grattis till graviditeten!

2010-11-16 @ 12:47:47
URL: http://raggarjesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0