kallt

fan vad kallt det är inte kul o va vaktmästre nu inte men det är bara le o se glad ut hahaha. det är inte så mycket o göra heller på jobbet ja förutom o salta eller sanda åå vad roligt man kan ha ler. det är ju bra att man kan ha roligt på jobbet iaf, fan jag diggar två typer på mitt jobb fan dom är gryma haha.

jaha fan börja tröttna min motiv på bloggen skulle vilja bytta/för nya det nu har jag haft den bilden ett tag. mm men är osäker vad man ska ha för bild eller motiv, men sen är ju det hur man gör o ändra det o gör själv. om det är svårt?? man kanske ska öppna en till o testa på den hur det funka jag är ju som sakt inte data snille precis haha. jaja men först får jag se hur jag ska göra suck.

Kommentarer
Postat av: vexy

bara säga till om du vill ha hjälp. kan fixa

2010-11-30 @ 19:34:36
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0