brrr vad kallt

jaha dan snart är november slut fan vad tiden går inte klokt, men snö o kallt är det man vill inte ut i onödan haha. det är som vanligt här det är lungt jobbar o slitter ler, men nästa vecka är det ultra ljud längtar som det o det är inte bara jag utan dalle o min jobbar kompis är skarp nyfiken haha. mm sitter o funderar om mikaela ska med på ultra ljudet det kan va kul för henne o se bebisen o maggen eller iaf en upplevelse. sen ska jag gå till frisan på tordag o klippa mig fan vad skönt o det behövs ler. men jag saknar mitt röd svarta håret ännu snyft men håret måste villa men sen ska jag färga tillbaks det igen. till o med frisan sa att det va ovant o se mig halv blont haha. men som sakt detta är inte jag i blont hår hatar den min riktiga färgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0