blandat

gud vad trött jag har vart på sitta tiden suck somnar framför tv om kvällarna jätte tidigt menmen sånt får man ta ler. ja jag va på ultraljudet o självklart va mikaela med o blev fast klistard på skärmen haha. helt underbar va det o se en liten sak i maggen, det gör att man längtar till stora dagen ler. men fan vad tiden går fort snart har halva tiden gått o det är ca 4 månader kvar längtar.

idag fick vi främande o det va inte igår kan man säga vexy kom o hälsa på så det va trevligt o en promenad i finna vädret ler. man får försöka o röra på sin arsle o åka till vexy. men det är inte lätt det heller vi båda jobbar o jag är helt slut när man får helg o har en del o göra. men som sakt måste försöka ler.

imorn är det jobbet igen fan vad helgen går fort är det bara jag som tycker det ler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0